Nem indul

Általános kérdések a felhasználói felülettel kapcsolatban
pGuszti
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: csüt. dec. 03, 2015 2:18 pm

Nem indul

HozzászólásSzerző: pGuszti » csüt. dec. 03, 2015 2:23 pm

Az a problémám, hogy hiába kattintok az axis ikonjára, vagy bármilyen axis fájlra nem történik semmi. A total commander/fájlkezelő lefagy, de a program nem indul. Eltávolítottam az axist a számítógépről, letöltöttem a telepítő fájlt de az sem indul el, semmilyen módon nem reagál. Próbáltam újraindítani a gépet, beállítani a kompatibilitást korábbi windows verzióra,de nem oldódott meg a probléma. A számítógépemen windows 10 fut és 13-as axis volt rajta eddig, azt próbáltam újratelepíteni is. Van valamilyen megoldás a problémára?
A válaszokat előre is köszönöm!
Avatar
Bokorka
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: szer. máj. 13, 2015 3:01 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nem indul

HozzászólásSzerző: Bokorka » kedd dec. 15, 2015 12:37 pm

Kedves Gusztáv! Bocsánat a késői válaszért, de valami miatt nem kaptam értesítést a fórum bejegyzésről.
Milyen programról van szó? Hallgatói változat, kipróbálási változat, esetleg piaci verzió? Valószinűleg az a probléma, hogy adminisztrátori jogosultsággal kellene futtatni a programot. A kézikönyvben a 2.2 fejezetben talál erről leírást. A kézikönyv letölthető honlapunkról a letöltések/Frissítő csomagok menüpontnál. Ha nem sikerül megoldani a problémát, akkor kérem vegye fel a kapcsolatot a gbokor@axisvm.eu email címen Bokor Gáborral.

Vissza: “Általános kérdések”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 0 valamint 0 vendég